Aku Perlu Lakukan Itu !! !! !! !! =.='

Sumpah aku ta sngup derhhhh...!!!! ini ta buleyh terjadi.... oooOhhh tidak!!! please derrhhh... aku ta nak macm nieyh... btul kew apew yg aku rase nieyh??? sume nieyh buad aku ta eppy... jangan la mcm nieyh tolong laaa.... aku ta buleyh buad keputusan sekarang ... =.=! apew aku nak buad kepale otak sgt kusut nieyh!!!!!!!!!!!!!!!!apew yg korng pkr about me??? haaarrrr? APE!!!!!
comeon leeya!!!...
yupzz.. yupzz.. aku twu tuh MIZIE ta seperti dlu lgi.....
aku sedih giler pasal nieyh!!! semakin lama relationship nieyh semakin rekah...
ade satu pertanyaan mungkinkah adew......
KEBAHAGIAN DLM PERPISAHAN???


Ari nieyh mama text aku.. mulenyew aku malas nk reply coz tuh text cpy dari amirul yg ta okeyh tuh!!! tpy annn.. mama dye angap seola ola aku nieyh tergile-gilekan anak dyer! it'z okey aku twu mama ta twu pape pun !!!!aku ta sngke buleyh jadi mcm nieyh... sakit aty aku ta twu mcm mne nk terubat.. aku masih ta buleyh terme hardikan dia malam tuh , yg indah musuh semue nyew aty aku sangt terase sayunyew ,, sampai aty dia knn???aku cube utk pujuk dri aku sendiri tpi aku ta buleyh aku ta twu mcm mne... aku rase aku perlu break dgn dia n ta perlu teruskan jage perasaan owg lain n ta pyah lgi nk pkr!!!!!


[berrsaammbung coz ari hujan :( i'm very sad !!!]


sedih nyew bile aku harus memilih sendri drpd berteman???? aku twu aku buleyh mcm mne aku cleash
dgn ANIFF dlu n yg lain lain... aku kne kuatkan semangat keceriaan ta mnyebelahi aku...
nieyh bukan nyew waktu utk aku bersukeria lgi... btl ta??? sume da ta sperti dulu dan aku kecewa tntang itu...
aku perlu mulekan nyew kembali... ape pun yg jadi aku redha... aku trima dgn hati terbuke!!!!!!
aku sendri bukan bemakne aku mati.... mu
AKU RINDUKAN MEREKA!!!

No comments:

Post a Comment