satu lagi cabaran utk aku!

mood:dalam kesedihan dan kesakitan!!!!


Asalamualaikum every one!!!
"tidak ku pinta lahir kew dunia bukan ku pinta kasih dan manja bukan ku rayu bantu simpati "
aku twu hidup cume sekali kt dunie niew.. aku hargai ape yg ALLAH takdirkan utk kehidupan aku..
namun aku manusia biase yg ta terlepas dari melakukan dose..setiap nafas yg dihembus aku memikirkannya.. ape yg akan terjadi dan ape yg harus aku lakukan..
aku menyalahkan sebuah erti???? hrmmmm.. dan itu amat mnyakitkan! penad aku pkir sume nieyh!!!!!
lastly, aku nk ckp mmg aku ta paham dgn sume nieyh! knpew text message dari ------ buad aku rase geram! then aku msty kne twu sume nieyh msty dew sbab! aku kne kuat!! aku kne tabah harungi perjalanan hidup aku masih jauh yg aku sndiri ta twu kew mane perlu aku tuju! sabar leeya!! sabaaaaarrr!
hope ALLAH memberkati ape yg aku mahukan! 
amin..................

for:EN.MIZIE!!
d.. mi shayunk d..
mi harap kte dapat mulekan
sesuatu yg baru dan yg ter indah!!
i luv u






No comments:

Post a Comment