hanya mmy n ddy sjer !

mood: demam yg sangat terok n ta mau apew apew !


Assalamualaikum..
sakit nyew badan aku nk bangun pun ta larat , so... aku ta mau kew schol awie nieyh!!!  terok / terok / .. kali petame aku sakit dalam bulan nieyh mcm budak budak  twu ta.. sume nyew aku ta nk.. ta nk ta nk ta nk ! ! ! nasib baik mud aku baik wlaupn d ta reply text.. aku twu aku kne bngun tok breakfrst..
aku bangun seawal 7 pagi.. terase bepusing kelape otak ta twu la knpew.. mungkin byk sgt befkr.. da la nk exam besok.. study mcm nk giler tpy exam bhse inggeris jerh.. hahaha :) tuh la aku.. pas da ciap mamam aku telan lak ubat yg wane biru n kuning tuh rase dye pehhhh ta buleyh pegi seyh , , mcm mau kua kn blek jerh. . then pas tuh aku smbung tdo blek.. time nk tdo la d sebok nk text ishh.. 
d.. d.. d.. 
thankz sgt ddy.. mmy shayunk d sowng jerh! mmmuuuuaaaaahhhhx
d jangn larh rsau sgt kt mi nieyh.. twu la mi jage diri mi yg ta bpew manje nieyh.. d tuh kjer msti penad kn!  da la slalu ta ckup tdo!! sume sbb d pkr sangt pasal mi.. knpe d ? ? ? ? ?
sakit aty msih terase dgn pompuan shial tuh mlot cm bangkai.. last poin kau ea betine sundal! kau carik psal lgi mmg bongel kau nnti.. sakit jiwa den!!!!!!!!!!!!
........................................................................................................

No comments:

Post a Comment