kenapa ada sang hitam bila putih menyenangkan?

mood: sakit aty tpi biar aku sowg yg rase! thankz mizie


siape dye d ?
ape yg d pena buad dgn dye? 
knpe mi ta pena twu sume nieyh?
sume tentang mi dgn AS mi da lupekn!
nieyh kew yg mi dpt?
mi ta leyh terima d ..
bertambh sakit mi rase bile pompuan tuh becerite tentang apew yg dye rse..
knpe d?
knpe msty mcm nieyh? ape lgi yg d cube jelaskan?
mi ta pham d knpe d buad mi mcm nieyh?
ape slah mi d?
knpe?saat kceriaan yg aku inginkan selalu bersame air mte..ape yg harus aku buad dgn hidup nieyh? ptg nieyh sgt suram seolah mngerti ape yg aku alami skrng..kehadiran seorng hambe ALLAH yg merasiakan siape diri nyew buad kn aku bertambh sakit memikirkan tentang nyew!!knpe bru skrg jdi pesoalan?mungkinkah sbab aku..yg terlalu mempercayai dan sgt menyayngi..smpai aku terlupe mengurus diri sendri..sehingge aku rela biarkan mreka gembira tertawe dan aku menangis sendiri..knpe tidak di hargai ada nyew aku?mahu kew?aku berhenti berharap dan menunggu datang gelap..kerna aku meragui ape yg kau berikan lepas nieyh???? mizie sume nie terlalu mnyakitkan..knpe?knpe?knpe?knpe?knpe?
selagi aku ta berhnti menaip slagi tuh air mte yg ta berdose mngalir d ppi..siape yg suke tgk aku jatuh msty ktawe kn aku..guy's please aku rase aku ta kuat lgi..............................mia ape aku nk buad?


YA ALLAH,, aku mohon KAU kuatkan aku dan tabahkan hati ku.. dalm meniti cabaran yg KAU berikan ini. aku mohon KAU jauhkan aku dgn sesuatu yg mnyakitkan.YA ALLAH yg maha lembut KAU  lembutkan lah hati ku ini ya allah.......lembutkan lah ia selmbut baldu dari syurge semoge aku sentiase sbar mnghadapi dugaan yg meninpa ku...WAHAI ALLAH YG MAHA MENGERTI...hanye kau yg pahm ape yg ade d naluri hati ini..kenape harus merka mnyakiti aku?bukan itu yg ku pinta dariMU.!!!



No comments:

Post a Comment