Dari someone Untuk LeEyA!!!~ ^,^? [menghitung hari]



mood : masih tidak menentu.. :(
status : aku punye dia tpi aku rase aku sendiri :'(


Asslamualaikum... ellow >.< !!!!!
langkah demi langakah semakin serabut kpale otak aku... exam bru jerh abis alhamdulilah syukur YA ALLAH coz 3A+ dlm tngn... aku eppy sngat.. wlaupun sabjek yg aku amek ta puaskan hati semue owg... aku twu aku blh buad :) thank all yg sport aku n study sesame n evry time bgi aku semangt!!! 
wlaupun byk krisis beberape hari nieyh aku dpat lupekan sekejap n 4cuz study tpy semue tuh still dew dlm kpale aku... waahhhh,,, aku memng ta kuat makin aku simpan makin aku jatuh.. :( nasib aku baik coz dew emma aku dpt story semua nyew same emma... pandangn emma alwyz menyebelahi aku... leeyasmizie mugkin dah ta mcm dlu... tpi aku ta leyh giveup mcm tuh jerh kn emma??aku twu leeyasmizie akan eppy satu hari nnti... aku anggap nieyh cabaran utk leeyasmizie!!!!!!pertahankan apew yg kite dah lakukan jangn berhenti selagi ia blum tamat!!!! aku percaya leeyasmizie akn bersatu dan berakhir dgn kebahagian...

[Aku Punye Dia]
- Memang betul kami masih bersame!!! ta mungkin dgn mudah kami akn terpisah wlaupun alasan nyew kami dah ta selahuan??? logik kew!!!? sakit hati ta siape twu.. terluke hati ta siape rase.. kecewa yg aku rase dia ta rase!! bodoh kew aku pertahankn hubungn nieyh? slah kew aku cube utk perbetulkan ia?? patut kew aku menahan kesedihan inie??? harus kew aku lupekan semue nyewh???? 
aku rase aku dah buad yg terbaik utk dia... 

- Lepas perkataan ta percaye tuh keluar dari mlut dia... ape yg aku buad langsung ta di hargai... twu jerh yg aku twu mlm tuh wlaupn pgi tuh exam pnting... aku ta pkr coz aku sangt keliru dgn dia... ape sebenar nyew alasan dia tuh??? semue sebab aku... aku di sayangi di rindui di kasihi dgn orng lain... salah kew itu??? bukan aku pakse mereka buad semue tuh utk aku... itu bukan slah aku :'( !!!!!!!!!!

- Aku punye dia... tpi??? dew someone nieyh alwyz hadir utk aku... alasan nyew ape yg someone nieyh buad msti ade aku dlm kple... ke mane someone pergi ade jerh yg dia beli utk aku... setiap aku yg aku buad ade jerh semangt utk aku... ape jela msti ade nasihat utk aku [song yg baru dlm blog aku nieyh dari someone utk aku] kenape someone lebih pentingkan aku daripda dia??? kenape someone lebih ingat aku daripda dia??? 

No comments:

Post a Comment