kenapa?kenapa?kenapa?

mood: rase ingin mati...................

Asslamualiakum??
seawal jam 7.45am aku terjage hari niew.. dgn perasaan ceria aku saipkan sume kerja rumah yg ade..
abis sidai kain aku mandi then melayan karena anak anak aku.. rio rendah rumah di buad nyew sgt sweet..
dalam mase yg same HP N70 berbunyi mule nyew aku mlas nk tgk ! enta text dari sapew laa tuh .. lastly aku tgk jagak hp tuh..lepas jerh aku bace text tuh dgn tibe-tibe air mate mengalir n reply text tuh dgn selambe!!
ta twu apew yg aku tulis aku bace buad kew dua kali nyew,, rupe nyew aku ta abis bace text tuh!!!!!!
satu text yg aku dapat hari niew btul btul buad aku terase hati, sbab melibatkan maruah aku,,,
terlalu kejam pengirim text tuh......... herrrrrm niew la yg aku ta nk!! sbb aku buad text copy dgn mizie.. da pasti text tuh msty sampai kt dye,, aku ta twu nk buad ape.. aku terus call mizie tpy aku ta mampu bekate-kate wlaupun sepatah!!!!! hanye terus tangisan.. mizie twu aku takan bersuase then dye suwo aku strat text n stroy sume nyew,,, tpy aku tetap berdegil diamkan diri.. menaip messag dalm kedaan tertanye tanye apew salah aku dgn pngirim text tuh ... aia mate terus mengalir mengenangkan nasib aku lepas niew!!!!!!
setiap ape yg aku rase hanye ALLAH dan aku yg twu,, tpy mizie ta putus asa tuk pakse aku story perkare sebenar... knepa sume niew terjadi YA ALLAH??? ape yg telah aku lakukan??? rase nyew sakit dgn penghinaan pengirim text tuh.. betul kew kate pengirim tuh??? aku dah beruba?? aku ta seperti dlu ?? 
sbb mizie kew aku mcm niew?? salah kew aku menyayangi dye?? hanye dye yg nk dgr rintihan aku..
aku ta paham kenape pengirim tuh buad aku mcm niew.. 
YA ALLAH aku mohon dengari lah aku ya ALLAH.. aku da terlalu sakit dgn sume niew
YA ALLAH lindungi lah aku keluarge ku dan insan insan yg menyayangi aku.. jangan lah KAU berikan 
kami kesakitan,, YA ALLAH?????? aku merayu dgn MU perbaiki lah hubungn aku dan kakak ku!!!! jika sume niew berpunce dari KESILAPAN aku... aku mohon seribu kemaafan darinye YA ALLAH...



...................................................................................................




sampai hati ------ !!!!!!!!!
bukan kau jerh yg kcwe.. aku turut same terluke!! thankz utk sume nyew!!!
aku akn buktikan ape yg kau ckp tuh sume ta btul!!!!! aku ta nk jadi mcm kau!!!
aku ta nk ikot jejak langkah kau!!! aku akan berusaha sendiri,, aku akan lakukan sume nyew sendiri,,
 aku takan susahkan kau lagi,, aku takan mntk pertolongan kau lagi,, biar aku menangis sendiri,,
"AKU MEMENG SUSAH DGR CAKAP!!! 
AKU MEMANG MANJE!!! 
AKU TWU AKU HANYE MENYUSAHKAN KAU!!! 
TAPI AKU TA PENAH MINTA SUME NYE DARI KAU!!!"
TERIMA KASIH BANYAK BANYAK AKU HARGAI TEXT TUH!!!
AKU CUBE TERIMA APA YG KAU KATAKAN!!!
AKU MEMNG TA LAYAK JADI ADIK KAU BETUL TA ?????



No comments:

Post a Comment