mmy shayung sangat kt ddy ! !

mood: saling sayang menyayangi . . . .

               Di antara kitat ersimpan satur asa cinta andai kita disatukan maka terjalin sebuah ikatan . . .
d antara kita memang punya cita rasa yang sama kita pastikan bersama
walaupun masa belum menentukan . . . . . . . . .  
engkau dan jua aku jangan dipisahkan tiada yang rela pertahankan jua perhubungan kita
selagi terdaya . .berdoalah kita agar tali kasih ini direstui !!!!! jujur dan saling percaya haruslah ada dalam bercinta .  .akan aku berjanji takkan kumungkiri itulah yang pasti 
engkau takkan kuduakan kerna di antara kita punya cinta yang sama
kau dan aku akan bersama
tiada yang dapat memisahkan kita

 ! HARGAI ADANYA AKU !

 sedari hadirnya aku ,jaga hati aku, buat aku rse aku ada!!!! kerana adanya aku dalam hidup kamu utk menyayangi kamu dan utk cintai kamu. bukan utk menyakiti tpi utk menubati. 

No comments:

Post a Comment