hurrrmmm.. kebhusanan melanderrrrrrrrhh!!!

mood: no fun anymore!!!!!


ellow guyz~ 
aku rndu sama kekawan aku... hurmmm,,, lambat rase nyew nk tngu hari isnin!!!!!!! dorng jelarh tmpat tuk aku luahkan sume nyew!!! ta sabar mahu kew school jumpew same mereka semua...
dengan dorng aku rase eppy tpy lepas apew yg jadi dua tiga hari lepas aku ta twu nk buad apew seyh!!!!! sume da ta sprti yg aku inginkan!!!! betul aku ta kuat klau ta dew dorng n mizie bersame dgn aku.... pade saat aku perlukan seseorng utk dngar semua cerita n masalah aku... hanye mereka yg sedia pinjamkan telinga!!! hahahahaha:D... aku harap persahabatan aku kekal buad selamanye.... mia..faz..mieyra..emma..a'fah..dinie..kiela.. aku shayunk kowng dewh!!!!!!!thank for everythng dear~-~
huhuhuhuhuuu....
itu mmg betul!!
tpy??
i must study ..
I promise mizie
I have learned in my life!!!

No comments:

Post a Comment