aku ta mau ingat yang semalam tuh !!

mood: bhusan meyh [ ta chumel maa ]

cinta tetap hadir,hati tetap terluka, jiwa tetap merana.
itukah manisan bercinta??
cinta tetap hadir hidup tetap gelita!!
itukah ertinya cint??
cinta tetap hadir 
dalam keraskusan manusiawi sedang asyik mengejar mimpi.
alahai cinta!!!!??
kehebatan cinta itu menguasai segalanya,
betul kew.............?
renungkan lah kembali
DEMI CINTA ADAKAH KITA TELAH LUPA?
assalamualaikum!!! ta twu meyh mau buad apew awie niew , , , rndu sgt same luver aku.. tension skit coz exam cm sengal jerh tdy pape pon aku enjoy menjawap meyh... penaddddddd maaaaaa!!!!!! balek schol jerh kne bsing dgn d lgi betambah tnsion aku... bukan ta mengerti tpy cube pahami.. isshhh,
sbor jela ! ! ! pape pon aku syg dye dan hnye dye yg aku syg!!! haahaahaahaahaa 



No comments:

Post a Comment