aku ingin sendiri !! !! !!

aku sangat tension siot!!!!!!!
ta twu mau buad apew seyh.. duduk d rumah n adap ma book!!! study... study... n study... sajerh!!
study la smpai lebam!! tpy an aku dah mule ngtok adap book.. mamam cokolat buleyh hilangkan segalenye... cume bende tuh jerh penymbuhnye... ta kisah la owg nk ckp aku chubby kew tembam kew???? ade aku kisah??? hahahahaaaa... yg penting aku eppy!!! tpy skunk nieyh sume da beruba meyh... aku nk ketawe mcm dulu pun msty teringat 1 massge!!!!! hurrrmmmm... muke yg lawa pun buleyh jadi buruk maa... tersangt ta adil sume nieyh!!! ta kan la sbab massge sume nyew kne jadi mcm niew????? huh~ capek dewh!!!
apa pun ta buleyh skunk niew!!!!! yg buad aku lagi tension ialah tiade lagi ape yg aku perlukan tiap hari...
teruk seyh kali niew... duit belanjer pun da ta dew!!! sape nk bagi aku duit lepas nieyh??? aku nk kjer msty bnyak pembangkang... betul ta????? isshhh... jadual harian lagi laaaaa... langsung ta dew mase dgn mmber mengiler aku!!!!! haaaarrrrrr nieyh ta adil la MUMMY!!!!!!!!!!!!! issshhhh,,
ape seyh kejam giler............... ape pun ta buleyh!! kngkadang 我厌倦了这种生活!!! 为什么必须有悲伤幸福吗?
我可以了解更多







No comments:

Post a Comment