thankz you ALLAH !!! !!!

mood : sedng melanda satu fenomena yg luar biase..
status : kenape harus bergini dear??
chocolatez work : please jgn marah leeya mcm tuh lagi..


Asslammualaikum end ellow guy'z....
Errmmm.. aku ta snggup d herdik mcm tuh lagi... please laaa!!!!! aku cube tuk buang perasaan yg bukan bukan!! tapi makin aku cube makin lain yg jadi.. perasaan takot tuh rase lain sngt aku ta patut takot dengn dia.. but aku ta twu laa nk ckp ape aku rase semue nieyh satu pengajaran tuk aku.. yela aku mane penah kne herdik mcm tuh?????? isshhh harap sngat aku kuat !!!!!

Jeng jeng jeng!!!!! aku da twu sapew izh tuh... >,< waahh lu tipu wa meyh lu manyak langsi sama wa.. siap laa lu  take care ea.. but jangan terlalu berharap sngt ea! aku masih dia punya! aku shayng dia dan mungkin menduakan dia.. soO SORRY okeyh! aku satu!!!! ta buleyh berbagi... aku ta twu apew laa yg korng pikir about aku.. smpai jatuh hati laaa jatuh tngge laaa isshhh da da laa tuh...!! aku ada mizie!!

Haissshh... aku sedih sangat sekarang! please laaa

No comments:

Post a Comment