cuba laaaa kalau berani...

mood : sediyh sediyh saja.. but chill sudah..
status : sentiasa sabar tuh yg pnting!!!!
chocolatez word : kenape harus bergini?????




Asslammualaikum end ellow guy'z...
hhAAArrr~ bangun pagi rmbut bagaikn kepale singga.. waaahh cantek kot.. selamat pagi dunia???? penad nyew rase badan issshhh ta buad pape pun penat.. ape seyh kesian sngt kt aku nieyh!!!! ermmm BTW da dua hari ta g schola.. ta dew paper end mlas nk adap muke muke yg sengal tuh!!! haiiissh lame nyew ta tulis blog rindu derh kt blog cumil aku nieyh.. egt an semalam na menaip but ta dew mood laaa.. :( huh~ 


Ermmhh... 4.45 awal nyew aku bngun ari nieyh.. sebenar nyew tuh bukan time aku bangun tdur but satu information yg buab aku ta buleyh sambung tdur.. heeee melampau an!!!!!! last last minit bru nk cancel,, sapew ta sakit hati????? isshh berangin pagi pagi.. huuuurrm da la ta gune d pikir lgi.. aku redha saja na buad macm mne an ! ! ! ! ! sabar sabar sabar... heeeee !!!! aku twu aku buleyh...


mirul??? KENAPE KAMU BERSIKAP mcm tuh???? sudah laaa ta pyh nk caring caring sgt laaa!!! aku ta berape suke laaa... kau takan berubah! percaya laa cakap aku.. baik kau hntikan sume nyew!!!!!!

No comments:

Post a Comment