Leeya shayang papa Gjie..

mood : menahan kesakitan...
status : hak milik kekal... so fuuny laaaarhh
chocolatez word : ta nk yg lain dah!!!!



 Asslamualaikum end ellooow guy'z!!!!!!
ALHAMDULILAH segala nyew berjalan seprti yg aku inginkan.. thankz sngt derhh..
!tiada lagi setela dia!
bunyi nyew memng mnyakitkan okeyh! but ta semua pham aku hnye insan yg tertntu sajerh
aku rase apa yg aku nk kali niey mutamat takan ada lagi selepas dia!
aku sorry sngt kt SHA end MIRUL aku bukan nk meracun pkiran kamu bedua aku cume berkata yg benar
aku ta punye rase yg same seperti kamu aku ta buleyh menyayngi kamu!
sayang aku hnye pada dia!!!

wlaupun bagi kamu..dia telah merosak segale nyew sampai aku rela menangis daripada riang tertawe
bagi aku tuh hnye laa sementara sajerh.. mane ada bumi yg tak ditimpa hujan???
hnye tuh jerh yg aku nk jelaskan pada kamu berdua
aku hrap korng pham 
aku haye
syg dia

No comments:

Post a Comment