apew pun ta boleh!!!!

mood : santai sajarh but dalam hati ta sapewh twu meyh!!!!
status : wahhh.... bace la buku jangan bersedih sampai habis end HAYATI larh!!!!
chocolatez word : semua yg kite miliki hanye larh pinjaman end satu hari nanti kite kne pulangkn semule.. itu larh adat orng meninjam... btul ta??


Asslamualaikum end ellooww guy'z... to day i'm very tired... huuurrmm,, sebenaye ta buad apew pun cume study  end study.. tuh pun mcm main sajarh.. coz byk bende lain yg aku nk buad yg aku pkr end mcm mcm larhh.. buad aku rase tertekan.. yelarh kan dlu derh mizie yg evry day amek twu pasal aku.. setiap mase aku kne twu ape die buad.. tpy sekrg sume nyew dah ta same.. aku harap aku kuat end buleyh teruskn wlaupn tanpe die.. but ? ? ? ? ? ? ? blom sure aku buleyh! coz banyak sngat kenangan yg aku teringat.. end setiap kali aku teringt confrm aku nangis mcm nk gler.. bru ckap da mengalir dgn sendri.. SUMPAH aku ta buleyh!!!!! aku ta twu nk buad apew ta derh die.. HP on tpy mcm ta on terbiar mcm tuh jerh!!!! KENAPE AKU KNE RASE SUME NIEY?? AKU SHAYANG MIZIE.. aku ta nk kehilangan buad kali kedua =.='.. tolng larhh sport aku!!!!!!!!!! 

Memng rase lain ta derh die.. lain sngat!!! setiap kali aku terbangun or terjage dari tdor aku yg lne bnde yg petame aku akn buad ialah check HP!!!! KECIAN KAN!!! padahal aku twu tuh ta mungkin!!!!! tpy ta twu larhh mmg aku mcm tuh skrng niey... tunggu end tunggu ape yg akn datng pade aku... aku pun itu aku akn terme kecuali love daripada orng lain!!!! jangn berjanji klau ta buleyh tunaikan.. tuh yg aku ckp end tuh jugak yg aku buad.. ape sudah jadi? ape lagi lepas niey?? 

Aku da ta berape sedih coz skrng tgh exam.. byk bnde nk masuk otak.. slow slow aku bce buku JANGAN BERSEDIH yg aku pinjam dari ibu angkat aku.. aku harap sangat ALLAH kuatkan semngat aku kembali...

No comments:

Post a Comment