Aku siNgLe kErr sEkarng!!!!!!

mood : tersangat kecewa.. sedih bercampur geram, ta puas hati, kecik hati..end mcm mcm lgi!! yg sudah tuh sudah laaarrhh....
status : aku kinie sendri... mcm burung baru dilepaskan dari sangkar...
chocolatez word : leeya ta menyesal kenal mizie.. leeya sngat shayngkan dia sbenarnyew...


Assalammualaikum end ellooww guy'z....
aku terima dgn iklas perpisahan niey... end inie satu pengajaran utk aku makin tbar end makin kuat berdiri sendiri...gagal nyew relationship niey ta bermakne aku gagal buad selamenye... hope aku trus chill dgn ape pun dugaan lepas niey... aku so sorry sngat dgn mizie aku da hancurkan semua anggan anggan dia... tpu laa klau aku ta rase pewh yg dia rase... but aku ta perlu story biar la tersimpan dalam hati nie... 

Aku shayg dia sbenarnye... aku ta sangke sume niey buleyh terjady aku telalu emo... but ta perlu dgr ckap owg!!!! yakin dgn diri sendiri tuh yg penting... aku twu kate kate tizzy tuh sangat berbise buad dia... aku pkr balik sume tuh... knpe dia beruba automatik???? knpe die ta yakin yg die buleyh jady yg terbaik!!!! ape pun aku redhaa!!!!!!!

KITA HARUS TABAR DAN BERSEDIA
CEKAL HADAPI KEMUNGKINAN YG TIBA.. KADANGKALA YG BERLAKU DI LUAR KEMAHUAN KAU DAN AKU.. ANDAINYA CITA CITA TIDAK KESAMPAIAN IKAT MURNI TERPUTUS DIPERTENGAHAN JGN
DISESALKAN...

wahai sang pecinta....
indah bila bersama....
bahagia bila berkata2....
gembira melayari cinta berdua....
tersenyum bila kata2 indah bermain d bibir yg merekah bercahaya....
hati merindu pada si dia....
wahai pecinta semua....
jujurlah kamu seadanya....
jgnlah d biarkn cinta2 suci mereka di dusta....
dgn permainan duniamu yg penuh dgn cerita....
sambutlah syg mereka dgn lapang dadanya....
bahagialah kamu bersama pasanganmu semua....
bersama,bersatu,bergembira,jua merasai nikmatnya bercinta....
hanya doa ku pohonkan buat semua pecinta di dunia...
agar cintamu setia tulus dari jiwa....
bukan sandaran untuk mengisi masa....
tetapi peneman hingga ke syurga....

No comments:

Post a Comment