heee.. thankz Aizhh... ♥ u + i = ????

MEGAT MUHAMMAD FAIZ :)


mood : ceria sngat meyh!!!
status : tidur yg sempurna!
chocolatez word : sumpah semangat aku pulih semula!!!!


Asslammualaikum end ellow guy'z...
Ermm.. nangis mcm na giler pun belom tentu someone tuh buleyh pulihkan luke dihati aku nieyh!!!! SUMPAH aku ta buleyh tidur da pukul 2 lebih nieyh... but aku eppy sngt derh!!! ta penah rase spcial mcm nieyh wooaww... mcm mimpi tapi belom tidur lagi.. >,< heee.. tady aku rase mcm na giler sekejap coz frash dengan someone tuh!!!!! makan dalam tuh dgn kata kata dia,,, sampai bila aku buleyh sabar? end pertahankan kesalahan dia???bibir niey da lame ta senyum mcm dulu... ada nyew Aizh betul betul buad aku eppy!!!

heeee :)[MAN BAI-KAU ILHAMKU] lagu niey yg Aizh nyanyi untuk liya kan???? walaupun ta berape na sedap but Aizh pandai petik gitar... thankz okeyh bagi semangat untuk liya!!!!!!! NO MEN NO CRY!!! okey! cayyyahh laa... hanya satu malam Aizh berjaye pulihkan semangt aku... mcm mcm Aizh buad supayah aku kembali ketawe sepeti dulu :D heeee eppy sngt meyh... ape yg Aizh ckp buad aku sedar ta semua yg aku na tuh buleyh aku dapat dgn sekelip mate... aku da bngun dari mimipi ngeri yg menakotkan!!!! huuu... ta twu mcm mne na ckap lagi... but aku ta buleyh luarkan semua nyew kat Aizh aku sendiri pelik kenape aku ta buleyh bersuare macam Aizh... setiap ape yg Aizh ckp buad aku terdiam end berfikir betul kew??? mcm mne aku twu someone tuh shayang aku??? waahhh sakit derh soalan yg diajukan kt aku!!! AMEK KAU!!! terbaik laaaa...

Aku ta perlu seksa diri aku tuk shayang someone tuh!!!!!!! buad ape aku shayang dia but dia persoalkan semua tuh???? senang sangt kata kata maaf dihembuskan... aku rase mcm ta dew makne ape ape pun maaf dia tuh!!!! ta payah tacing tacing sangt laa... Do not cry anymore because him.. him did not immediately appreciate the feeling you!you is enough punishment for him self you! please stop all this!!!!!!!!!!!!!!! 


dalam hati niey mcm mcm aku rase!!! perasaan yg langsung ta dipeduli
sakit yg aku rase cukup laa setakat niey.
aku da give up
aku ta buleyh tipu diri aku sendiri untuk tengok kau eppy but aku
menangis? itu yg aku sedar.. aku asyik menangis kerna ini?
aku ta sekuat kau.. yg ta hargai perasaan aku!
cube cube laa paham!

No comments:

Post a Comment