kuang kuang kuang ~.~

mood : moody sajerh coz hari yg ta berape baik!
status : sedang mengelamun
chocolatez worh : sakit itu sementara!!!!! btul ta?


Asslammualaikum end elloww guy'z!!!!!
herrrhhhh,,, AKU SAKIT HATI ! serius nieyh ta main main tau.. jangan laa buad buad ta twu ukeyh!!! arrgghh teruk betul laaaa.. ari niey ari yg special buad para guru sedunia!! i love you all.... BTW bukan tuh yg aku nk story kt cniey... Haiisshh makin tension aku sekarng sakit kepale makin bertambh tambah.. knpe laa aku rase sedih sngt skarng nieyh semue nyew serba ta kena... aku bhusan laaa ada membe mcm ta gune!!!!!!!!! ta buleyh pakai cm good good jerh! opzz aku ta hingin nk amek twu pasal kau!!! pmpuan? i hate you!

OooAarhh~ penad nyew aku pikir relationship niey! ape nk jadi aku pun ta twu tingtong kepale niey! emm.. orng kate mmg susah nk jmpe orng yg setia but orng tuh da ada utk aku! aku twu dia sngat setia! tapi knpe aku rase ta berape selesa dgn dia sekrng! aku rase betul betul kehilangan dia yg dulu! sakit hati niey bile pendam semue nyew! herrrww cube laa jadi macam dia ta rase ape ape pun.. sometime aku pkr dia niey ta derh perasaan kew? ishh melampau kan??? ta baik pkr mcm tuh >,< heeeeee.. but setiap kali start text! aku emo sngt! end selalu rase aku niey macam babydoll????? barang mainan entah laa ta twu nk ckap ape??

SIAPA IZH???? semalam time nak tido aku dapat satu panggilan daripada someone yg aku ta kenal...? lain aku tnggu lain yg call aku issshhh ta buleyh belaarrh!!! tutur kate nyew sngt lmbut bahsa nyew sangt baik.. sperti pandai menawan hati wanita.. heeeheee apew seyhhh! poin dia numbe aku ade dalam hp bru dia!!! bhahahahaha... ape laaa.. ta pham aku! harap kau ta menipu yeaarrhhh!!!

No comments:

Post a Comment