demam teruk+exam+kaki kne balut seminggu+study mcm gler=tension!

mood : sngt sedih meyh dokter ckp jgn byk bergerak...
status : heeee.. sapew yg uff HP?????
chocolatez word : ta sangke jatuh mase latihan!!! kaki ku cedera!! ooOhh tidak sgt sakit...


Asslamualaikum end ellow guy'z... minggu niey sngt ta best lerrhhh.. aku ta buleyh 4cus study coz aku demam nasib baik derh mummy... buleyh la die jage aku... sakit sakit pun kne jawab exam tau sangt ta larat... wlaupun ta sehat aku yg degil niey asyk lantak air sejuk sajarh... biar laa apew nk jadi pun ta dew sapewh yg care ann!!!!! so,, chill sajarh laaa... 
end redha ukeyh!!!

Aku ta puas hati betul napew laa aku buleyh jatuh mase latihn semalam... niey semue sbb ta perasan.. waahhh... sakit sngt rase nyew.!!! mummy tlong :'(
ta pasal pasal kaki aku kne balut dgn bende keras niey... sush laa aku nk jalan... ape pun ta buleyh!!! tension tension!!! ermm... semue pun ta buleyh... mummy tuh asyk mra mra psal kaki niey bukn na tolng ank permpuan die niey...
ta na makan!!! ta na ta na ta na ta na !!!!!!


Exam kali niey aku ta twu laaa..
asyk igt gjie jerh nasib baik ta tulis kt paper tuh semue name die...
 btul btul gler aku sekarang...
but napew aku pikir orng yg ta pkir ann aku???? y? y? y?
walaupn aku masih ta buleyh terime ape yg da jdy antre aku dgn gjie..
but semue tuh buad aku tertekan skrng...
aku buat niey buat tuh alwyz teringt kt die..
ari ari aku mntak dkat ALLAH klau die bukan yg terbaik utk aku hapuskan laa
ingatan aku drpd meningati die n hntikan laa kesedihan aku niey..
so.?? aku ta twu laa..
Hurrrmmmm......... aku kne hentam ckup ckup dgn mia..
 mia pun na ta na jerh ckp dgn aku.. semue sbb aku clash dgn gjie..
waaahhh... semue nk voikod aku..
aku da cube yg terbaik laaa babe tpy mcm niey jgak ape lagi aku nk buad???
aku btul btul give up sekarang!!!
aku da ta kisah ape pun !
yg pnting aku???


No comments:

Post a Comment