Opzzh ape sudah jadi???

mood : bhusan meyh!!!
status : sedang berahsia.. heeeee papa soorryy tau!!!
chocolatez work : aku janji pada mu takan menduakan mu!!!


Asslammualaikum end elloow guy'z..
heeee.. online ta bg twu en.mizie Ooopzz soO sorry papa!!! sebab papa g test lsen... good luck key papa do the best tau.. mmmuuoooaahhhhx.. miss you gler :D!!!!! BTW aku tgh bace novel yg betajuk 'kau yang satu' sangt mendalam makne nyew!!! bhusan ari niey ta twu nk buad ape??? nk tgk tv hujan laa pulak!!! nk jmpe en.mizie but dye sedang busy end aku pun ta laaa shat sngt!! so stay kt rumah sajerh laaa.. hurrmmmm ! ! ! ! !

Aku da lame ta kua dgn bf tershayunk aku.. ble time da tibe kte jumpe laa tuh jerh yg dye buleyh ckp .. issshhh... ape pun aku ta kisah sngt coz kami sedang cube perbetulkan keadaan end stabelkan perasaan!!! cheeewaaahh.. ble ble pun aku ta kisah jnjy jmpe!!! tpy?????? entah laaa ta twu nk ckp derhh.. semalam en.mizie ade ckp sham nak jumpe aku .. agak agak kenape erk??? mybe sbb kami pernah bercerai seketi.. hahahaha .. ape pun ta buleyh... mereka mesti nak ada issshhh sebuk laaaaa....

En.mizie... ada sesuatu yg sedng berlaku tpi ta berani bersuare tenteng itu.. confrm kamu marah!! so, saye utuskan biarla waktu yg menentukan!!! Ya ALLAH mudahkan segala urusan aku d dunia niey! amin.. satu lagu yg menceritakan perasaan aku 'ROMANTIC' ADA BAND!!!! aku hnye bisa diam.!!. you bukan yg pertame tapi you yang terakhir!!! tuh yg leeya jnji... thankz so much asmizi =,=! bby mintak maaf

No comments:

Post a Comment