dah lame ta menaip!!!!!! leeya ta ada mase!

mood: penad penad penad... latihan owhh latihan....
status: makin hari makin shayang btul ta pa????



Asslamualaikum and elloww guyz....
firzt i'm very tired lorrhhh... minggu aku bz gler dgn latihan sampai ta smpat smpat nk melayan member mengiler aku and bf aku mybe lorrhhh... isshh isshhh kecian mereke... exspcialy bf aku hahahaha :) terpakse laaa nk buad macam mane lagi kn kn kn kn???? errmm.. aku harap aku sbar and teruskan latihan wlaupun da agak gelap yerrrhh muke nieyh... chill sudah...
Aku juzt na bg twu... kt sesape yg dah rase diri dia da terlebih lebih baguz tuh teruskan laaa yeeerrhh!!! GTH... G.L tau.. aku malas na amek port pasal bende bodoh nieyh lantak kau laaa pompuan... aku bukan buad buad ta suke tpy aku memang ta suke pun!!!!!! hahahahah g mam ukeyh and jangan tnye aku knpe or na pure pure baik dengan aku... da la~ bertmbah meluwad twu ta???? muke cari perhatian (=,=)macam kau memng ta gune jadi kawan aku.... g mam ukeyh!!!


                                                            .........................................

-19-04-2011-
special day'z okeyh!! >,< 
dah bulan empat rupe nyewh ta perasan pulak aku!!!! yela kan dah mcm mcm jadi sampai aku ta sedar mase belalu... sweeeeettt jerhhh... ta sangka gler derrwh dah empat bulan aku dgn mizie... wahh..wahh.. ALLAH jerh yg twu eppy nyew aku dgn keadaan skrng nieyh... tpu laa an klau aku ckp aku ta jlez,,mrah,, or pape jelaa an yg menyakitkan hati mizie tpi mizie tetap chill and think simple... and sayz APE PUN YG JADI LEPAS NIEYH DON'T SAYZ CLASH!!!!!!! gadoh mcm mane pun jgn mintak putus tau... heheeeheeehehhee chumeelll dewrhhh... buad aku betambah loving same dia meyhhh... ALHAMDULILAH... thankz papa mizie and sume yg sport relationship kami inieyh <3...

No comments:

Post a Comment