epy epy epy :)

mood : hiyhiyhiyhiy tersngat eppy same pa!!!!
status : biar rndu jngan bhusan . . .


Asslamualaikum and elloow... 
yyurszzz!!! on9 ta bg twu en.mizie nieyh hehehehe >,< .... opzz! sOo sory ukeyh...
Arie nieyh aku terase bahagia sangt ALHAMDULILAH... homewrk sume da ciap... chill dgn sume maslah yg aku sendiri ta twu ble nk stel... aku bersyukur ade en.mizie yg alwyz dgr story aku n cbe utk pham life aku... seronok derh!!! :) makin chumel jerh relationship nieyh.. patut larh rmai yg jlez hakhakhakhak B-) ta baik tau mcm tuh +,+  errmmm.. tdy tebawak hp kew sekolah hehehe... giler kalangkabut aku nk silent  seblom en.mizie text... kat kelas tension derrhhh coz menahan sakit perut.. cegu su da senyum lain mcm jerh!!!! addooiiiyy kantoi sudhhh.... hihihihi... huhuhu... balek schol tnggu pakcik cm sengal jerh... tambah lgi tension da la ta sbar nk balek umah!!!! smpai umah rlax smpai kew petng.. text same en.mizie wahwahwah...epy epy epy!!!! en.mizie??? tolong igt pesanan itu ukeyh!!! love you more more n more dear!!!!!1

hurmm.. nk twu ta.?? aku suke ble mreke ekot step aku... tpy bukan meniru care aku... errmmm... aku ta pham knpe mesty perlu bersaing dgn korng =,=? who cares?????? lantak korng la derrhhh.... aku chill sajerh!
ermm... bagi sape sapew yg rase aku da ta mcm dlu??? kau pkr la sndiri ukeyh,, setiap perkataan yg kau ucapkan aku cube pelajarinya... aku rase aku ta perlu semua kemewahan dunia yg mcm kau nk... kite bersaudare!!! memng btl ckap kau kite kne saling menyayngi... tapi aku takkan lupe sampai mati... sekirenya aku berubah "adk mmng bukan adk akak lg" tuh yg kau ckp dan aku simpan baik2 dalam hati... aku da terima kenyataan dan aku telah beruba ke arah lebih baik wlaupn tanpa 'KS' yg smpurna... maafkan aku!!

No comments:

Post a Comment