walau ape pun yg terjadi kite kne redha !! !!

mood : aku tersangat strezzz dewrhhh...
status : semakin dekat mereka menghampiri aku???
chocolatez word : leeya ta berahsia dengan EN.MIZIE pleaze la pham... diam tuh lebih baik dari bersuare....



Asslammualaikum and aalloorwhh guy'z...
i'm soO SORRYYY :( aku online ta bagi twu  en.mizie... bcoz aku dgr ckap dia jgn topup!!!so ta adew la text tok dia!! aku ta twu dia tgh buad apew sekarng , mybe tgh tdo kot.. hope en.mizie ta lambat bgun tok g kerja ari nieyh... ermmm.... ari nieyh sume nyewh bad!!!!! pagipagi lagi da kne mrah mane ta bad sume nyewh!!!!!! tpy dgn ade nyew cegu ZAMRI yg bg ceramah kt aku and my memberz... aku rase nk ubah sume nyew jadi lebih baik.. INSHAALLAH... ape pun so far so good kesedihan tersmbunyi dlm kecerian yg emma and dinie cube buad tok menghiburkan aku... hehehehehe :D korng memng giler dewhh... thankz tau kylaa antaa bie balek!!!! a'fa jgn la mcm tuh lagi lain kali ckp dgn bie ukeyh!!!!! shayunk korng sume 


SUMPAH aku rase mcm nak nangis kne marah dgn en.mizie pagi tdi.!!!! sume fb punye pasal... ta sia sia kne mrah teruk teruk... nasib laaa kn nk buad mcm mne lagi... redha sudah... ape yg terjadi ade hikmah nyewh... aku cube tuk terime ape yg dia ckap pagi tdi and jadikan pengajaran tuk aku supaye ta la manjerh sngat!!!!! aku pham perasaan dia sebab tuh laaa aku diam jerh ble suarakan ape yg dia ta puas hati... diam bukan buad buad ta dengar... tpy tande hormat!!!!!!!!! aku memang ta mampu ckp pape!!! sikit pun aku ta nk membantah dia!!!!
aku twu dia tersangat sakit hati ble bace sume tuh... salah aku jugak ta delete bende yg da lepas ta pasal pasal  jadi bahan :'( !!!! kesian kesian kesian.......


No comments:

Post a Comment