SAMPAI HATI KAU ! ! ! ! ! !

mood: aku twu tuh kau dan aku ta buleyh terima itu..
status: masih saling menyakiti????? 



Assalamualaikum''
aku tersangat yakin itu kau??? apew lagi yg kau nk dari aku??? antare kite dah selesai dan ta perlu kau cari twu pasal aku lagi... tapi kenape dalam diam kau cube menyakitkan hati aku??? kenape bukan kau sendiri yg bersuare =,=? kau takut??? mane pegi keranian kau??? napew gune batu loncatan utk sakitkan hati aku??? makan dalam jerh >,< ... kau igt dengn gurlgurlz kau yg mlot mcm haram jadah tuh O,o! aku eran??? sOoO... soorrryy!!! aku sikit pun ta ksah sebab aku ta bdoh mcm kau... you're not entitled to punish anyone!!!!!!!!!!!!!!! pembalasan lebih kejam daripada perbutan kau kne igt tuh!!! 


Aku twu kau masih ta puas hati kenape aku tingglkan kau dlu... kau bagi kepercayaan kat aku then aku curangi kau... kau sakit hati??? aku minta putus mase kau dalam latihan PLKN n dua minggu jerh lagi kau nk balik... n sbab kawan baik kau sendiri yg rampas aku dari kau??? dan aku ta plih kau... aku memang sengaje buad kau mcm tuh... aku nk kau rase apew yg aku rase!!!! lepas kau balik kau ta cari aku... kau ta expain kt aku apew yg sebenar nyew... kau diam jerh sampai la aku twu kau buad apew kau ckap kat aku seblom kau grak... aku ta ksah berhabis utk cri twu pasal kau... aku rase kau takan buad mcm tuh... tpi kenyataan nyew semue tuh betul... iekah????? n kau cube perngkap aku dgn S? yg setiap hari seyh sayng kt aku n alwyz cerite pasal kau dgn iekah!!! mule nyew nk tngok reaksi aku n apew yg aku akn cakap... akhirnye aku twu semue permainan kau... sampai satu text pertunangan kau dengan iekah... bagi aku semue nyew da ta dew makne lagi... aku da terime apew yg dew depan mate... aku redha dgn ketentuan sang pencipta... THANKZ TO ALLAH!!!!! 


So.. apew lagi kau nk sekarang??? kenape masih adew aku dalam kepale otak kau??? 
aku benci kau!!!! aku menyesal kenal kau!!! aku bodoh bagi peluang ke2 utk kau!!!!!
please hentikan menyakiti aku!!! aku twu kau buad semue coz kau rase tercabar............
dah la AKMAL SYAFIQ ABDUL KAMAL... bgi aku, kau ta ujub lagi ~,~!!
DD THANKZ FOR EVERYTHNG
I'M HAPPY NOW!!

No comments:

Post a Comment