sayang tidak mahu kecewa lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!


semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku
kau takkan tinggalkanku
takkan pernah, sayangku
janjimu janjiku untukmu
takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga
jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mau
janji ku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau!!!!!!!!!!
sayang aku ingin berbicara kepadamu

tentang apa yang tengah aku rasakan 
ada apa katakanlah semuanya 

ku kan dengarkan duhai cintaku                                                                                        
lagu niew tok uwg yg sanad mengerti aku . aku bersyukor ade uwg yg pham aku walaupon bukan dari fmily aku . aku terase hati bile kasih sayang tuh d pilih utk d beri kepade siape ? ? ? kenape mesti macam tuh ? ? ? bukan kewh kasih sayang tuh berhak dapat kpd sesiape . . kenape mesti d pilih kasih tuh ? susah aku phami !!!!!
kisah cumel d hari sabtu . . .
mood: sanad epy tpi dlm hati cube fahami ..
ta fham meyh . . aku kuar coz cube cari ketenangan!!! bukn lari dari masalah cume kkadng mslah tuh dtg ta putus putus! sampai rase nk giveup jerh . . mugkin niew ujian d dunia utk aku . . aku cube chill n taba hdapi nyeh n teruskan perjalanan aku yg msih jauh niew! slgi MiZiE n kawan mengiler ade d cc aku n selalu spot aku . . . aku blh buad yg terbaik utk life aku . . aku takkan lupe hnye kuwg yg mngerti aku . . . . kehidupan aku sanad istimewa dan harus gunekan akal fikiran yg shat utk terus berpijak d alam yg nyata bukan nyew mimpi semate . . . . . aku twu ape yg aku hajati mmg sukar d penuhi . . aku ta kisah aku ta memakse sesiape . . aku twu aku kne ushe lebih utuk daptkan ituh ! ! ! tpi ta sume impian tuh tercapai ? ? ? ? ? ? ? ? 

No comments:

Post a Comment