leeya ada pendirian!!! leeya takkan pilih penderitaan!!!

mood: kurang senang dgn ape yg berlaku . . . tpi tetap chill !!!!
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih.
Segala Pujian serta sanjungan hanyalah buat Allah s.w.t yang telah menciptakan air mata dan tangisan pada sebahagian makhlukNya.
Selawat dan Salam pada Nabi Muhammad s.a.w yang selalu berurai air mata dan tangisan kerana ingin menjadi hamba yang bersyukur kepada tuhannya dan kerana sangat mengambil berat terhadap nasib umatnya.
hermmm . . . aku harapkan kebahagian dan rahmat NYA mecurah d kehidupan aku !
aku sayangkan semue yg menyayangi . aku akn cube n berusha jdi yg terbaik utk membela nsih orng orng yg tak bernasib baik dan yg kurng bernasib baik . . inshaALLAH..
hari niew nampak macam muram suasana nyewh ? ? ? adew sdikit tekanan dgn fmily . . . yg pasti akan aku smbunyikn sedalam yg buleyh ! ! ! derita ohh derita engkau d mane mane walaupn jauh aku lari mahu pon berdiam diri . . . namun indah mimipi !!!! 
sudah sudah sudah weyh ujan nnti :)

No comments:

Post a Comment