Enough! leeya will not repeat your mistakes !

mood: sngat tnsion ! sume nyewh ta leyh belarh !



assalamualaikum
 aku benci ble sndiri !
wlaupun aku bnyak hw yg ta ciap aku tetap nk menaip!!!
alhamdulilah, awie nieyh berjalan dgn lncar . thanks ALLAH berikan aku senyum tawe .
awie nieyh aku bnyak ketawe dari nk g schol smpai la nk balek kewh rumah . bg aku ituh satu nikmat dari yg maha berkuase . . .
tapi yg aku nk story bukn tuh ! aku ta rase pon eppy tuh berpanjangan !
setiap ape yg aku mahukan ta mudah tuk aku dptkan . then aku thu aku kne sentiase sbar dgn dugaan dan rintangan hidup aku . aku percaye aku masih bernasib baik wlaupn sikap aku sering ta menentuh .
ape yg perna jadi dlu antre mereka berdua sudah ckup tuk bukak mte hati aku .
dan aku takkan jdi macm mereka berdua wlaupun aku sekrng .
d sayngi seseorng lelaki yg blom bergelar suami .
yg sah .



....................................................................................


aku twu ape yg aku buad . so, tolng doakn aku
supaye ta jadi pape yg ta baik kpd kehidupan aku okeyh ?
aku sayangkan mizie dan dyer yg paling bermakne dlm hati aku . . . 
nak twu kenape ?
 ! sbab dyer tmpt tuk aku luarkn semue yg aku rse !
tpi ta la semue sekali . n setiap aku pelukan someone dyer ade tuk aku
nk harap korng ? alwyz bzy dgn hal masing masing blom dgn msalah korng lgi ?
dew mse kewh nk pkr pasal aku ?
korng twu ape yg aku nk ?
ta twu kn ? myb korng ta nk amek twu pn . . . btul ta ?
aku ta kisah la . life aku lgi bhagia kowt klaw ta dew korng . tpy aku tetap besyukor  dgn ape yg aku ade skrng !

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment