aku tidak akan HADIR ! ! !

Masih lagi tidak terlewat untuk aku ucap  tahniah d atas kehadirannya menggantikan aku pastinya hidupmu akan lebih bermakna . . . . . . .  dan aku usah kau kenang walau kita pernah berkasihan ! ! ! !
Maafkan diriku ini . . .  kerna tidak hadirkan diri d sewaktu hari pertunangan mu ? ? ? ? adakah kau ingin lihat air mata ini berguguran ? ?                                                        
                    MASIH LAGI DENGAN JANJI KAU ????
Apapun jadi akulah pilihanmu
Engkau sanggup hapusi cinta yang lalu

Ku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah

Sayangnya… Semua musnah


Kau buat malamku jadi gerhana . . . dan hidupku tiada maknanya . . . hanya bernyawa namun tak bermaya . . .         terkadang aku merasa menyesal !!!!!! kerna telah sehabis daya aku / cinta dirimu kasih /                                                                                        




                              Akhirnya aku sendiri tersisih ! 
bisa sungguh luka ini  

walau tak berdarah

!!!!!!!!!
...............................................




aku takn dtg kew msjlis kau bangsat ! satu pejanjian aku da ingkari dan ta gune lg utk aku atau kau menyesalinye ! sume tuh hnye mnyakitkan sesame kte . . . berakhirnye kisah kte ta semsti nyew terjalin permusuhan antare kte . . . kau harus igt ! ! !
kau plih ieyka sbab ?
kawn baik kau sendiri cube dapatkan aku daripd plukan kau !
 dan aku ta sngke sbab kwan kau rela ptuskn ape yg da terjalin antre kite !
aku pilih utk sendiri !
kau atau dye mmg ta layak utk aku ! 

No comments:

Post a Comment