kenape A.S buad leeya macam nieyh ? / ? / ?

mood: kesedihan dalam doa ! ! ! ta hengen sume nieyh 
kadang kadang kita minta kepada ALLAH اللّهِ
setangkai BUNGA yang segar ❀ ✿
DIA اللّهِ berikan kita KAKTUS yang berduri ❄
kadang kadang kita minta RAMA-RAMA ஐ
DIA اللّهِ berikan kita ULAT ¯¯`•.•
...kenape syafiq ? ? ? semakin dekat hari pertunangan kau dgn plih kau semakin sakit aku rasekn ????
aku ta pham nape sume nieyh jadi kt aku ? walaupun aku da ade insan yg amat bermakne dlam hdup aku . . .
rase yg dlu tuh kmbali lagi . . . . kehilangan uwg yg perna bhagiakn hdup aku dan penuhi semue kemahuan aku . . 
itu yg sgt aku sesali ? memang betul kate die penyesalan tuh alwyz datng terlambat n da ta gune nk buad pape lagi!!! tpi . . . . . aku da cube tok time ape yg d plih tok aku . . . dan selalu beruseha tuk jdi yg terbaik !
APE YG TERJADI AKU CUBE TERIMA DGN IKLAS HATI . . .
AKU PERCAYA ADE KEBAHAGIAN DALAM PERPISAHAN !
ya ALLAH ? kuatkn lah semangat aku utk berdiri dgn kaki sendiri !
wlaupun sakit yg aku rase ta semue twu ! aku tetap bersyukor dgn ape yg sudah d takdirkan !
ddy: mmy mnta maaf sbab sume nieyh ta sepatut nyewh mi lepaskan kt d !
       n d ta layak sesdih kerne bnde BODOH nieyh !!!!!!!!


...................................................................................



Pertemuan Kita Di Suatu Hari
Menitiskan Ukhwah Yang Sejati
Bersyukurku Ke Hadrat Ilahi Di Atas Jalinan Yang Suci

Namun Kini Perpisahan Yang Terjadi
Dugaan Yang Menimpa Diri
Bersabarlah Di Atas Suratan
Kau Tetap Pergi Jua

Kan Ku Utuskan Salam Ingatanku
Dalam Doa Kudusku Sepanjang Waktu
Ya Allah Bantulah Hamba Mu

Mencari Hidayah Daripada Mu
Dalam Mendidikkan Kesabaranku
Ya Allah Tabahkan Hati Hamba Mu
Di Atas Perpisahan Ini !!!
!!!!!!!!!!!!!
Pilunya Hati Menghadapi Perpisahan Ini.
Pahit Manis Perjuangan Telah Kita Rasa Bersama. Semoga
Allah Meredhai Perkenalan Dan Perpisahan Ini. Teruskan
Perjuangan

Kan Ku Utuskan Salam Ingatanku
Dalam Doa Kudusku Sepanjang Waktu
Ya Allah Bantulah HambaMu

Senyuman Yang Tersirat Di Bibirmu
Menjadi Ingatan Setiap Waktu
Tanda Kemesraan Bersimpul Padu
Kenangku Di Dalam Doamu

Semoga Tuhan Berkatimu

No comments:

Post a Comment