mungkin betul mungkin salah ? ? ? ? ?

mood: sanad bhusan maaa ta dewh kredit . . .
langkah demi langkah . . . . . .
sudah sebulan lebih ckit terjalin nyewh kasih aku dgn MiZiE . . . . hehehehehe
mcm ta cajer jewh ann . . tpiy ini kenyataan meyh ! chayunk sanad same dyer !
errrmmmm . tpiy an budk degil cm dyer tuh payh la . . diam diam jerh dyer g test mto dgn kwn kwn dyer
pastu jtoh (padan muke)isshhhh . mengadu sakit da la mcm beby :) cape ta suwo cari penyakit . . . mmg cm tuh la dyer ngangader ! ! but  i.l.y ddy.......
ta leyh bela seyh yg paling ketare aku nmpak kt MiZiE dyer serupe dgn A.S ?? ?? tpy mereka berbeza !
aku masih ta leyh time ape yg da jdiy antre aku dgn A.S . . . aku twu sume tuh da belalu bagai angin yg dtg singga jewh . angin sume same ann . .  ckup la tuh ! seharus nyewh aku lupekan dyer supaya ta runtuh istana yg bru aku nk buad nieyh ! harap harap aku dgn  MiZiE kekal sampai akhir riwayat hidup kami . . . amin!
harap harap perkasihan kami berdua kekal abadi dan d redhai ALLAH S.W.T 
walaupn adew somethng yg twu tentang ia . . tpi "AKU TAKKAN BERSUARA" sbab aku twu sume tuh bukan penghalang utk teruskan perjalan kami . . . lgi satu uwg kata perkenalan perlu kesabaran n useha utk maju kehadapan ! betul ta d ??????? da la aku ngtok lak . tpiy kne tggu d blek meyh . . .  ta pewh la !!!!
hope: esok dapt mam coklet byk byk same anak aku ! n yg pasti aku sanad bersyukor ats segale nyewh !

No comments:

Post a Comment